Thursday, December 25, 2008

Craciun sau nu..ajun..

O seara minunata cu Vonda Sheppard..incepe sa-mi placa..ce? n-am idee ..poate faptul ca am cozonac, bomboane de Craciun, ca pe timpuri..Am pomul impodobit, si atat:) dar imi place ideea..Ma enerveza faptul ca nu a nins..iarna ca-n povesti..bla-bla..Am vazut-o pe Ramo..pe zetti, pe cretz..pe stico, pe novak, pe sis, si mai am de vazut oameni..mi-e bine, am o stare relativ buna..si imi place..Ma enervez ca pierdui concertul lu' stefanutz banicutz..chiar imi placea.:))
Bah Craciun fericit si celor care sunt amintiti numai acum...amintiti de altii..si altii amintindu-si de ei vazandu-i pe altii amintindu-si de ei si tot asa, e lista mare..La multi ani, Benny!
Merci dana, esti o scumpa!
E..nah, cum sa uit eu de tine? prietena mea cea mai buna cu care imi impart eu serile de Ally Mcbeal, serile singure cu muzica lenta, cu milka, serile cele mai frumoase si cele mai personale..cele mai sincere..happy new year! Va zic de acum ca..iar am sa uit parola de la blog:))
ha-ha







Baby, Dont You Break My Heart Slow - Vonda Shepard

No comments: