Tuesday, November 9, 2010

si azi te iubesc

Pentru ca ma asculti, esti langa mine, ma faci sa rad, sa plang.

Si dragostea mea...va fi doar a ta........................si dragostea mea ..va fi doar a ta....si dragostea mea...aaaaaaaa...va fi doar a ta.............uuuuuuuuuuuuu

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu va fi doar a taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

15:27 , 9 noimebrie 2010

te ador ba!

.......................

Am facut azi niste spaghette..vai..nici la cel mai sef restaurant nu gaseai asa ceva..trebuia sa-l omori pe bucatar...vai, deci vai.

Trebuie sa-mi fac un restaurat. Nu se poate asa ceva.

...............................

Vai .

Mi-am luat Home Alone 2 ul din nou. Am ciocolata calda.

Ma cam invidiati ah? Voi munciti :)) Lasa ca si eu lucrez in weekend, de fapt..e o placere dragilor. WTF.:) ASTA E VIATA DE ARTIST.

AM o stare buna zic eu. Dimineata ma mai ia o depresie, dar nah , e relativa, e de moment. M-as duce si-n dicoteca. Acum, ca mai tarziu mi se ia.

Gata hai ca v-am plictisit.



Mai am un vis. Sa vad Irlanda!

No comments: