Tuesday, January 25, 2011

Family girl

Losing my way - Justin

Imi place piesa mult mult mult. Am dat zapada azi. Am o stare de aia proasta. . Trebuie sa ies sa iau tigari, paine, cafea, la la la si n am chef nici pana la magazin sa ma duc. Sunt f ciudata. Ieri n am iesit deloc din casa. Nu stiu . .Treb sa iau si diploma de MARE sociolog CE SUNT de la facultate. .Si iar o sa le zambesc IPOCRIT secretarelor alora. .si nici nu le suport pt ca sunt de kkt! SCARBA IMI E DE TOT. De ele..de toti ..

Ma duc la magazin pana la urma.

Aflai ca nu stiu ce dracie e pe 8 feb cu avonu' . Karaoke. la la la. De parca nu s-au inscris 200 inaintea mea/ Clar. Ma duc si degeaba acolo..cand pot sa stau la tv . .Pana mea.

12.06 --pe la 13 pe axn e Viitorul incepe azi. Am un motiv de a trai azi. haha yesss

Pe seara vine Ramo pe la mine.. ne uitam la tv. nu stiu pana mea.

No comments: