Tuesday, August 9, 2011

Din toamna

Din toamna o sa ma mut la Buc. Nu ma intreba unde, cum, cand, de ce. .De ce ce ..de ce ce.. STIU doar ca. VVVVreau sa plec..Sa am banutul meu, sa am locul meu , sa ma regasesc, sa mi gasesc locul ..Am 25 de ani ..Vreau sa nu regret ce n am facut..Vreau sa vad daca pot, si dc n am sa pot..inseamna ca n a fost sa fie sau ca n am fost atat de ambitioasa cum ma credeam. Ascult Metallica. Am atatea planuri..Sunt optimista azi, maine iar o sa fiu pesimista, nu stiu de ce..Dar vreau sa ma detasez de toate gandurile rele ..Mama ' De ce te muti acolo? De ce ma lasi aici ? Stii ca n-o sa te descurci ! ' Eu vreau sa mi demonstrez, sa ti demonstrez ca pot..De ce nu? Ce pierd?

.......................................................................

Let my heart go
Let your GIRL grow
Mama, let my heart go
Or let this heart be still

"Rebel", my new last name
Wild blood in my veins


Te iubesc si AZI!