Tuesday, April 24, 2012

Fericire fara aripi

Am cunoscut fericirea fara aripi. La tine am uitat aripile ..Stii f bine asta si te port mereu cu mine oriunde ma duc . Cand ascult muzica. Fiecare vers incepe cu tine si se termina cu mine. Ar frumos sa nu se termine niciodata.. Zilele de luni ma linistesc. Lunea nu vb cu nimeni la telefon sau cel putin incerc. Ti-am spus ca sunt fericita? Da, sunt! De o luna jumatate parca zbor ..Am frica aia de cadere fara parasuta, mi-e tare frica de momentul ala nu de moarte . Dar sa nu ne intristam , am inceput ziua frumos. .Am momente in care ma deschid intr un mare fel si regret apoi ..stii de ce? Pentru ca am realizat ca mi-e frica de oameni, nu de mine..cum credeam. Mi-e teama de ei. Am un mare noroc pe planul fiinte frumoase. Le vad rar si ma bucura. Poate ca nu am apucat sa i cunosc , poate imi place ca nu i cunosc f bine si ii vad perfecti. Poate de asta imi plac relatiile la distanta ..Tot pare curat, totul pare cer senin. Iarta-ma! Tu esti seninul meu! Totul pare mirific, pare scos din povestile de copii..si ma bucura. Doamne cate as face daca as avea posibilitatea. As ajuta , as ajuta si ..as ajuta! Stii cum sunt oamenii aia care au multe animale..pisici multe..Le iubesc atat de mult incat uita ca sunt nefericite pe interior si isi dozeaza toata dragostea in animale. Asa sunt eu uneori. Am momente in care pur si simplu nu vreau sa ma ajut..Prefer sa ajut fiinta de langa mine..si nu stiu de ce se intampla asa. ( Nu ca n as vrea sa ajut, sa vb, sa iubesc ) dar mi-ar palcea sa ma iubesc si pe mine la fel macar. Acum sa trecem la chestii mai inteligente si mai serioase. Cum botonam eu ..asa butonam ..si dau de Oana Zavo pe antena. Emisiunea e plictisitoare..dar imi place Capatos ( omul ) . Nu stiu , dar imi place. In fine..si o vad pe ea cum o jignea pe o alta, Bahmuteanu. Nu mi s-a parut ok sa jigneasca asa. Fiecare om greseste, dar sa vii pe un post sa l faci de rahat pe un altul ..doar ca esti impulsiva..e aiurea. Dar na, asta i viata! Ps. Si din toate zilele in care puteai sa ti aduci aminte de Pepe ..tocmai in ziua nuntii lui o faci ? Doamne , am inceput sa las diplomatia, ah ce mi place! Acum sa n-o dau in mahala , ca ma gandessc la zilele bune ale mele de diplomatie si nu e bine. Si ..cand ma gandesc la atatia oameni pe care i am mintit frumos..pt ca mi-era frica sa i doara, departe de mine ipocrizia sau pupatu in fund..dar ca idee..Il admir pe frate meo, asta i balanta, vere iti zice in fata tot..nu stiu dar la cat de dificil e..IL ADOR! Sau capricornii..Na, hai ca o dadui in zodii si iar mi-o iau ca..generlizez. V-am zis ca ma inteleg f bine cu leii? lol Asa..trecem mai departe. Acum fumez un Marlboro Rosu. Eu am fost fana ala lights ( dar ala de pe timpuri , cu filtrul rosu ) dar m am dat pe parliament si pe kent 8 ca doar sunt stabila de fel, nu? Bai mi-e asa bine ..incat uit raul. O prietena mi-a dat un mesaj gen= Uite ce am mai patit, si lala. Mi-e drag de ea dar n am vrut sa i raspund. ( N-A FOST GRAV CA NU S ASA DE KKT) Desi ..poate de multe ori usnt de kkt si egoismul poaste ma face la buzunare de multe ori. Partea buna e ca stiu unde si cand ..doar ca pe moment nu realizez. Asta pt ca sunt tare de fel. Acum ascult o piesa superba a copilariei mele! Ps. Ma enerveaza Faisbucul nou. Si cum am zis ca..TRAIM SI ANOTIMPUL ASTA..HAI ! Te iubesc! 3:08 Cranberries - When you re gone! Doamne daca ar fi dupa mine..ar fi noaptea mai lunga de mii de ori..Imi place, padon ador sa stau sa mi ascult muzica mea, fara zgomote de masini, caini pe strada, vecini .. PS. NU STIU DE CE NU MI MERGE SPATIUL ..E SCRIS ALANDALA. IN FOC!

No comments: