Friday, June 12, 2009

De ce nu azi?

Ma intreb de ce intodeuna las pe maine, pe poimaine unele lucrui care chiar trebuie facute....
Am cateva lucrui pe care chiar nu mai vreau sa le las ultimele...cum ar fi..:

1) Referatele, examenele...ar treb sa le fac de acum..pt ca nu mai am timp, si tot timpul las pe ultima suta de metri, de ce?

2) Azi e vineri ..ar trebui sa fiu la caracal..dar..am fugit azi np...sa am o noapte linistita in patul meu. ca oricum nu erau oameni, in fine..Ma duc diseara oricum. .Ideea e ca acum n-ar treb sa stau la calaculator si sa pierd timpul ci...sa vb cu mada sa vad ce am de facut pt examen..pula mea..

3) Treb sa ma duc la dentist sa mi rezolv ODATA problema cu ..toti dintii, maselele, si alte kkturi.

Am stat si m-am gandit...Eu sunt geloasa pe Laura pt parintii ei, ai ei sunt ferictiti, sau cel putin asa...imi arata mie..Dar oricum...mama ei si tatal ei cand prind o vacanta pleaca...la munte, undeva..
Ai mei unde? Ca mama nu prea mai e prietena cu tata...si ..ea singura nu pleaca niciunde...imi pare rau stii de ce?

Ca intotdeuna..am pus-o pe ultimul loc..Un strain dc ar veni la mine, l-as ajuta imediat..pe mama rar o ajut...Nu intelg de ce..De ce atata..delasare...As..vrea.. s-o iau undeva in vara pe mama..sa se mai plimbe..Sa nu uit faptul ca ea..iese la pensie in vara..Oricum..mergea la scoala- acasa- scoala- acasa. La mare nu o pot duce ca..are multe alune, si nu se risca, si probleme cu inima.

Cateodata am o ura pe tata..o mare ura...da incerc sa ma gandesc in sinea mea ca nu e baiat rau..Dar in acelasi timp o vad pe mama..si ..vad ca ..e.. e baiat de kkt..
Ma gandesc ca mama MERITA CEL MAI MULT !

Asa ca..orice ar fi in vara...gata..o pun pe mama pe primul loc!

Dupa ce vin..de unde vin...ca n am de gand sa stau o vesnicie..GATA , stau cu mama acasa dc nu vrea sa mergem pe undeva..

nu mai pun pe nimeni inaintea lu mami..

Si pe frate meo il puneam...eram in stare sa i dau in cap lu mama dc zicea ceva rau de alex...CAT DE PROASTA....s-o pun pe mama ...sub cineva..?

No comments: