Sunday, June 14, 2009

nine inch nails



..............................................................................................






..............................................................................................

Priveste inainte si uraste ce vezi..

Sau cum era?

:))

M-am saturat si de skateoard...si de bicicleta care...cica o am.da n-o am..Degeaba o am..pt ca sta la novak..si n-a facut-o nici pana acum..
Am stat si m-am gandit...


Mi-e dor de mamaie din catargiu..ATAT. Era una din putinele suflete care m-a apreciat...SINGURL SUFLET!


.......................................................................................................................................................

1 comment:

Anonymous said...

Tu vorbesti despre Alex? Erati inseparabili fataaa:(

Diana