Sunday, December 20, 2009

Craciun, Ingeri

Ba misto mai e vremea asta.. Zapada asa de mare.. mai era acum multi ani, tin minte ca imi veneau niste verisori ..mai bogati..si tin minte ca faceam tot posibilul sa am casete de muzica noi, jucarii frumoase sa nu rada, ca tot timpul faceau misto ..de mine ca n aveam ce aveau ei..Cred ca de asta nu mi-au fost la inima niciodata..pt ca..erau copii de bani gata..Pacat de copiii gen ei ..totul li se cuvine. Nu-i asa ma, nu i !!! Munciti ! Treb sa mi caut manusi sa ma joc prin zapada...azi am lenevit..yupi..Singur Acasa 3. belea!


Arsenie - minimum
Vezi mai multe video din Muzica

23:07

Acum aflai ..a murit Brittany Murphy..frate..de kkt cand moare un om..Imi pare rau de ea. E pacat..Infart..in dus..am inteles...Doamne! Pacat!
E la ingeri..

Stii ..ma gandeam la..moarte..Mi-e frica mai mult sa-mi moara o fiinta pe care o iubesc decat sa mor eu..Mi-e frica logic sa nu mor..dar daca mor de exemplu ..nu stiu ce se va intampla..dar daca cineva drag mie va pleca la ingeri ...e mult mai crunt..Pacat . Pacat de oamenii care se sting.

23:12

Ma intristai. Ma culc.

No comments: