Saturday, December 19, 2009

sublim

Caldura sufleteasca cu putine regrete vechi, dar cu bucurii noi, afara o vreme superba, o sa ninga iar, sunt stelute din fulgisori, e minunat sentimentul de iubire. Iubesc si sunt fericita! De abia astept sa ajung la cr sa ma joc prin zapada ca aici nu prea am cand ca mai mult dorm ( caracal). Vine Craciunul!

Joi ..cant de Ajun..de fapt cant toata saptamana de joi ...pana duminica aici la rico..dar ziua sunt acasa..ACASA cu ai mei..cu mama, mamaie. La revelion nu ma gandesc prea frumos ..ca niciodata n a fost o zi cine stie ce importanta , cum ar fi s-o faci in club? Anul trecut l-am facut la munte , acum la rico , la caracal. Mi-ar placea sapt asta sa mi cumpar ceva frumos de imbracat..

Dar pana atunci ...am de instalat bradul, luminite, chestii. Vine si Ramo si Clau din Buc..Vine Cri, Creata, Oana...,am de vazut multi oameni acum..

Va doresc o zi ca a mea!



Sambata, 16,03

No comments: