Wednesday, February 3, 2010

ce zi. ce piesa. ce oameni.

Am citit pe un blog..despre un baiat care are leucemie. E trist..dureros.sa te duci la doctor si sa ti zica ala..' vere..ai leucemie , esti tanar, n ai cucerit prea multe ..'

Sunt atatia oameni, copii cu bani care dau aiurea banii pe prostii, pe discoteci..pe prostii..pur si simplu..Sau vezi cate un nebun cu masina nu stiu de care CARE NICI MACAR NU E MUNCITA si e luata de pe banii parintilor. . sa impresioneze vreo PROASTA care nu stie sa aprecieze un baiat modest, cu o gandire frumoasa si simpla . Am ajuns sa traim in prostie, sa apreciem ..femeile usoare care nu stiu decat sa puna mana pe un bogatas..si sa traiasca frumos..sa dea ordine si ..sa se distreze..O frustrare..e si asta..saracie de mic...periculos om dupa ..ani si ani. Dar mai sunt si altii ..frustrati pe tema banilor si ..uite..ca muncesc pe ei..nu i castiga usor. si tot asa...
Ce crezi, ca eu am trait numai in puf? da..am trait bine..nu CEL dar nici RAU..si de multe ori poate n am de bere si mint ca mi-e somn, sau rau..decat sa ies...si nu ma prostituez, nu fac compromisuri , nu fur, ( decat de la mami cateodata) :))

POTI SA MUNCESTI , NUMAI SA VREI!

Mai am o prietena care inca sufera foarte mult ..tot ceva ..foarte grav..si se tot chinuie sa-i fie si ei bine..sa fie ..ca ceilalti..sa manance ce vrea, sa nu mai auda de SPITAL. Iar eu dau banii aiurea. Nu ca as avea mult.dar ca idee. Eu ma intristai ca..dadui mai mult de juma de salariu pe facturi ..si altii ..sunt bolnavi. Nah ca..vezi mentalitate.

http://danielraduta.ro/

el e Daniel.


ACUM ASCULT ' NARCISA SUCIU - CAMPURI AURII '

ca house cred ca o sa ascult la cheful de mai incolo.

Si cam atat ...

' Si daca nu e asta drumul meu de-a fi..? La voi ma voi intoarce..sigur ..intr-o zi..oh, voi campuri..aurii. '

Cred ca am racit. data in viata mea cred ca o s-o ascult pe mamaie : ' nu mai pleca in frig ..dupa ce ai facut baie !' :))


trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..

campuri aurii , 19:21 , miercuri.

ps. merge si NAT KING COLE - AUTUMN LEAVES

1 comment:

Anonymous said...

Foarte buna postarea.Ai mare dreptate.Tot respectul.