Tuesday, February 23, 2010

o stare de ieri azi

AM o stare foarte misto si foarte de ieri. In tot ce fac imi aduc aminte ..timpuri, ele fiind si acum 10 ani , 12, 3 , 6 ani. Guns'n Roses e de vina. Vremea asta superbaa ma imi da o stare minunata. Nu pot sa mi explic.

Nu inteleg ideea de conversatie intre mine si voi. Am citit pe alte bloguri ( mult mai serioase decat al meu, logic.) ..ceva de genul...

eu ma simt nu stiu cum , plm, imi place nu stiu ce, VOI CE PARERE AVETI?

De ce v-as cere parerea, e blogul meu , fuck, nu inteleg, nu fac pt voi, nu scriu pt voi, scriu pt mine, daca sunteti si voi, ok, ma bucura, daca nu ...iarasi bine. .

Ca sa nu ma enervez ies pe afara, scot mingea din garaj, ma joc. Doamne ce vreme. Doamne .

e 5 dupa amiaza..


Asculta mai multe audio Muzica

2 comments:

CALLIOPE said...

bravo copli!fuck...ai dreptate!

CALLIOPE said...

bravo fetita!fuck...ai dreptate!