Thursday, December 16, 2010

si iar ma reintorc la mine,



mi-era dor de mine. de linistea mea. m-am simtit super la costi, n a fost ca anul trecut dar ...ce a fost ca anul trecut?

acum.mi-e bine ca sunt cu mine..ma simt bine..m-am impacat cu mine pentru moment. beau pepsi , ascult ..piesa mea de glorie de dupa. fumez o tigara. ce poate fi mai frumos decat piesa asta ? linistea asta? fiinta asta? ultima tigara ma ajuta sa adorm.

ca ma gandesc la vineri...si n am chef. ( de ce ai vreo problema ?)

mi se rupe de tot acum. sa ia foc casa. dupa .

dupa

dupa piesa pot continua .

dar ce se va intampla daca nu va mai exista boxa asta?

sau daca nu voi mai asculta piesa asta?

nu voi mai exista. pentru ca fara tine ..nu exista piesa asta iar piesa asta nu exista fara tine.

2:20 am deja joi.

No comments: