Thursday, October 6, 2011

De la Benny ....la Elena...si inapoi.

Draga fiinta,

Iti multumesc pt ziua de ieri. Mi'ai inseninat-o. Saptamana asta ma voi concentra numai la mine!
N'ai idee cat au contat cuvintele tale. Si poate ca nu vei citi postul meu prea curand... Vreau sa ---iti multumesc! Stiu ca vei spune ca.. azi .. ' Nu treb sa mi multumesti ' Ba o fac! .. .Simteam nevoia sa primesc cuvintele astea..si stiu ca nu ma pricep sa le combin, nu stiu sa le fac sa danseze ...dar le simt si le inteleg!
............................................................................

Acum ma uit la Tv. .Ma pregatesc sa adorm cu gandul la ...mine, la maine!

Ma culc asa linistita. Mai fumez o tigara de inceput..o perna de final..un pisic de dimineata pe pleoape..

Maine / Azi vreau sa mi incep dimineata cu o cana cu lapte , apoi va treb sa ma duc cu mamaie la piata sa luam zahar.. ( Am cules via si nu prea mai avem ).

Buna dimineata SUFLET!


No comments: