Monday, November 17, 2008

filmeeee

1998:mami , mami vreau sa mergem in oras cu tati! cu tati, nu, mami , nu, lasa-l pe tati, el are treburi in oras, nu sa vina cu noi.. 2000: iar se aud zgomote..nu-mi place:sa dam play...la altceva..sa plecam de acasa? ramanem in zgomotul asta infernal? sau nu-l bagam in seama, ar fi f bine , da' parca..mai bine dam drumul la ceva muzica ..extrem de tare..hmm..instructia..?trist, vechi, altceva..tudor gheoghe? nu , altceva, ok, ce sa bagam? stai sa ma gandesc..ok, gandeste te..ce bagam? hmm..stai mah, de ce te grabesti? ai vreo treaba? nu mah, ce treaba? nu, nici o treaba, am un desen de vazut..da stai, ala e la 11, de ce te grabesti? pai stii..n-as vrea sa las lumea in zgomot afara, si ce poti sa faci tu? pai nimic..nu stiu ce as putea..mah ai 14 ani..ce ai putea sa faci tu? lasa ma fac eu mare..eu am sa stabilesc eu regulile...
2008: bah hai la o tigara afara! acum? n-am chef, stau in pat, ma uit la un film..asa tare bah? da-l mai incet, ce kkt! nu, mie mi place tare..sa aud bine..sa simt fiecare zgomot d pasi, fiecare lacrima, fiecare cantec, Esti nebun, omule..da-l incet..lasa prostiile..da ia zii , de ce sunt zgomote..afara? iar s-a imbatat ala? da bha, da-l in kkt, ce ne pasa noua? exact, ce ne pasa? o sa plece nu? nu ma intreba, n-am idee..sper..bine bah, hai ca ma duc acasa, iar ma pusa ala sa i tai lemenele prin curte, ca frate meo cik invata la ora asta, nu poate..vorbe, vorbe..da-l in kkt, nu te enerva, nu-i rapsunde..stii ca t eintelg cel mai bine..stiu cum e..dc ma punea si pe mine sa fac asta, nu stiu ce as fi facut, eram in stare d orice..tu ai ghinion..:( lasa ma..ca fac eu 18 ani...tu ai 22 si n ai facut nimic..pana acum...eee cum n-am facut nimic? am facut destule..asa..ca de exemplu? ee nu nu conteaza, am facut destule...ce ma? zii? n-ai servici..n-ai cariera in..ce vroiai..sa ai..deci ce? eee nu ma enerva..te-am cheamt sa stai cu mine, nu sa ma judeci, Dar nu te judec mah, pur si simplu..iti spun..

No comments: