Friday, November 14, 2008

what if...but, neahhh

azi noapte , dupa ce am ajuns din oras, dupa niste pahare de ceva am avut o revelatie... sunt prietena perfecta, ma gandesc...vere cum am reusit? cum am reusit sa ma placa lumea asa repde si simplu? sau cat de bine joaca ei teatru? oricum , ideea e ca..am ajuns acasa zbuciumata like always..si din tot winampul..m-am jucat cu norah jones..si katie melua...hmm..e atat de ciudat cum "ma prefac "ca as fi o dura, o nebuna , cand eu...eu sunt ..norah ...pai domne....nu stiu cum le dau, ca asa le dau...adica baietii imi spun.."frate, benny, bah" si ma gandesc..de ce nu am prieten? pai vere...cand eu beau cot la cot cu voi, ce "pl mea" ..dar...nu ma pot schimba...n am idee ce e ala fard, machiaj, mai am de hoinarit prin cartier..apoi ma feminizez...inca nu sunt pregatita..

No comments: