Monday, November 17, 2008

new girl..

da bah, radiez de fericire, poate e de la munte, de la aerul curat, de la libertatea aia..Am ajuns sa cred ca n am nevoie de bani sa fiu fericita..a doua zi la pausha, pana dupa amiaza am mancat doar paine cu bere..eu care faceam fitze:)) uite.nah am mancat si paine goala..mahmura nu eram ca nu bausem extra-mega-giga, eram intr-o stare relativ buna.dar ciorba de dupa...ciorba de burta..ho hoza best....culorile se pastrau pe cer, cateii cabanutei erau acolo, jodi a noastra tot neastamparata, ramo a mea era frumoasa, crisu isi pastra zambetul pe fata, sandel(suca) era..asa cum era:)) am ajuns sa ma bucur la lucrurile simple, si imi place...imi place sa zambesc la soare in momentul de fata..sa ies radiind..azi ma duc la facultate cu zambetul pe fata...shit..iubesc viata asta!

No comments: