Tuesday, September 1, 2009

E toamna


Da...e toamna..Ma duc cu mami si Laura in oras..In fine....La multi ani !

la multi aniiiiiiiiiiiiiiiiiii e toamna....e 1...i'm happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!

Vineri e ziua lu mami..ce naiba ii iau..Ea e pretentioasa...O duc la Paris cand o sa am mai multi bani..pana atunci..se multumeste cu ..altceva..:)

De abia astept sa joc un baschet..

Tin minte ca pe vremuri eram fana Eminem...aveam postere prin camera..eram un fel de 'stan' ...Toate le faceam ..toamna..

Azi noapte l-am visat pe alex..alex dinca, fostul meu coleg de 1-5 ...dar si prietenul de o viata , cu care ma jucam . Toata copilaria mea ...am trait o cu el, si sora lui, Gabita. Ba ce frumos mai era..

Ma duc la dus, las prostiile, gata, ca face mama gura daca nu-s gata, deja isi bau cafeaua, pardon TOT imbricu' . Nu suport cafeaua...ce vedeti la ea..?

La multi ani toamna!

No comments: