Friday, September 4, 2009

ghici



Exact...Mi-ar fi placut sa ..ma fi nascut prin..75' ..asa..Prin 90' rupeam ..Acum nu mi mai place..Totul ne aduce aminte de vremurile alea..Ma bucur totusi ca..nu m-am nascut nici prea tarziu..Am prins Tanar si Nelinistit, hellouu..The best:))

Am prins tot ce e mai frumos..e bine..Mi-e dor de copilarie cand..nu stiam ce e aia..problema, bani..Ma duceam ;a fotbal, ma jucam all day, apoi veneam in curte cu copiii si mancam din gradina ceapa cu branza si paine..nu aveam fite de mc , sau de alte cacaturi, nu stiam ce e aia problema de dinti..Acum si ciorba o mananc cu grija..Nu mai pap branza cu rosii ca vai domne nu mi mai place..param pam pap..

12:10, Beverly hills 90210, ses 1, ep 14.

ps ii luai lu mami cel mai frumos tort.

Tinerete esti frumoasa, da te n foc! Nu vreau sa ma fac mare!

No comments: