Thursday, February 17, 2011

Sunt papalapte de fapt.

Da, sunt un om direct si sincer. Am momente de..diplomatie uneori..Stai , sa nu intelegi gresit, sunt directa dar in scris...ca pe fata ..nu prea..n am tupeu..Nah, nu te pup in cur sau suntem frati, dar nah ..se vede cand nu te suport, o simti. In fine, ca am deviat. Am observat ca ma grabesc chiar si in scris, imagineaza ti ..sunt balbaita si in scris..Am dat de 3 ori 'editari postari' ..:)) Ba mai uitam un cuvant, ba o greseala de gram, nu ca as fi vreo analfabeta, da nu le am cu proza, poate nu ma exprim ca la carte, de fapt..--Nu ma exprim ca la carte! Sper ca intelegi cand citesti esentialul. Asa..pe unde eram?

Sunt directa..cu mama in casa, dc m-ai vedea..ai zice..' vere ce tupeu are asta, m-ar bate' haha. Nu vere, sunt mai papalapte girl. De ce crezi ca umblu mai mult cu baietii? :)) Mai incerc sa mai fur meserie..:)) Cu fetele cand ies..ies mai mult cu prietenele mele de o viata( ramo, adinut, cau, lauri ) . Asta nu inseamana ca nu mai am prietene de o cafea, de o barfa mica, de dor si jale, dar cu ELE pot fi eu insami. Sau cu Zetii, Novak si Dekos. Na, e altceva. Ei sunt baietii mei dc ma intelegi. Niciodata n am fost o fitoasa in adevaratul cuvant. .N-o sa ma vezi la cluburi de fita, decat o data la an..pt ca NU-MI PLACE. Nu ma simt EU in Krypton. .sau baruri de fasoane..in care toti vin sa arate cat de sefi , tarfe, sunt. .

Frecventam Kryptonu' in liceu, imi placea ca..(ma simteam singura in liceu)--acolo aveam impresia ca toti erau prietenii mei, ca eram sefa sefelor, ZANA ZANELOR.:)) Nu, nu e adevarat..Pe acolo frecventau majoritatea tinerilor artificiali sau ..singuri ca mine..care aveau impresia ca..dc li se acorda atentie sau dc beau mai mult ..au impresia ca seara e a lor..Trist. Sau copii de bani gata care credeau ca daca umbla cu alti copii MAI SMECHERI tot de bani gata ==sau NU, sunt smecheri, eh uite ..NU! Esti doar un suflet uitat in multime..De droguri nici nu vorbesc..Nu-s de mine.Mai bine imi torn o sticla de whisky..daca am depresii.

Nu e de mine. Mai degraba merg in Pubs, unde lumea e simpla, asculta muzica buna, sau Craiova Veche unde nimeni nu vine cu fason, nimeni nu te priveste de parca ai fi un NIMIC.

Sincer va spun..Nu va pierdeti in multime..

No comments: