Friday, January 16, 2009

Eurovision 2009

O alta pierdere de timp :))
De ce sa nu recunosc ca imi place o piesa ?:)))
Bine , hai recunosc..imi plac doua piese de la Euro..bla-bla.
Imi place Tabassco - purple si piesa de la Red blond etc..Tabassco o am deja pe repeat:)) Sunt pe site ul asta de ceva timp. Am primit mass de la un tip, Tudor care participa si el cu formatia lui, da nu m-a dat pe spate piesa lor, hmm dc era o piesa in care canta el, mai ziceam..
De blaxy girls ce kkt sa zic? Comerciale, poate prea comerciale.
In Craiova e o vreme minunata cu mult soare si multe zambete! !
A fost Alexutu la mine, ne uitaram la niste reclame, pierduram un timp frumos, ca old times. Bah, rad eu acum, da cica de marti incep examenele:))) HA-HA duble ha, pt ca eu nici nu mi-am dat silinta sa intru pe mail ul cu cursurile, am doua colege care ma mai suna:" vere uite, ai aia si aia, ai referate, etc". Eu le multumesc dar tot nu fac nimic in sensul asta. Nu mai am tragerea aia de inima sa mi mai pese..sa sun , sa fiu sunata, nu ca as fi fost in 3 ani de facultate mai interesata dar oricum, mai aveam o tragere de inima.
S-au schimbat multe, sis a mea lucreaza, toti lucreaza, toti au plecat in lumea "celor mari" unde responsabilitatile sunt pe primul loc si banala cafea din barul facultatii si libertatea nu mai sunt un factor comun..Si avand in vedere ca am ramas cu colegii cu care in general ne dam buna ziua..am vreo doua, 3 colege cu care mai vb mai mult..dar...atat. Si cum pana mea sa te mai intereseze? Sunt egoista stiu, sunt lenesa, n am slujba, dar nici nu mi doresc pt moment, ce kkt, vreau sa mai zburd, de ce nu ma intelge nimeni? De ce sunt atatea culori?:)) emo today ah?:))))
Cum era gluma aia..de la laura : de ce emo nu plang intre ore orele 17-19? pt ca happy hour:)) Deci o lasam balta ah?:))
Purpleee , purple..suna in urechea meaaaa ...mi se pusa pata, jurr:))
La revere , hai noroc!



No comments: