Sunday, January 25, 2009

mi-e foame





Deci mi-e foame vere..am niste crenvursti reci prin camera lasati de mamaie mea..e bine, n-am cola, sa mi trag palme cu tigaia din bucatarie..
Apoi, dupa ce-i mananc , am sa fumez un mare...gluemsc, ..sau nu:)) am sa fumez si io o tigara ca am o pofta de aia...
Fuck, maine cica plec la Caracal , poate ma fac de o slujba intr un bar , SA CANT ..:))asa..dc nu-mi iese ..revin iarasi in craiova mea iubita unde stau ca miloaga sa mi iasa in alte baruri comune si banale...unde n as vrea..da uite..cum ajungi din dragoste pt muzica la dragoste pt bani ca deh...taxa de facultate nu ti-o plateste mama aia care te-a tinut in puf toata viata, bani de buzunar nu mai au ai tai sa-ti dea, si m-am cam saturat sa stau ca orfana pe acasa ...NU CA AS AVEA MAI MULT pe cantari, doamne fereste..da CHIAR vreau vere si eu o slujba..da nu prea stiu sa fac multe..deh..cand esti inapt..inveti sa nu mai fi inapt..cacat..off...imi intra o piesa acu' ....paulo nutini- these streets...off ce piesa man..
Bah deci jucai azi cu Ramo , frate meo si novak un remmy..de senzatie, deci prima tura ii facui, apoi o luai pe susea..:)) invatai si blackjack..in foc sunt prea buna..imi mai ceru alexutu 2 la 3-5-8..fuck..:)) da am avut o seara frumoasa!
ramo i love u girl!

No comments: