Sunday, January 4, 2009

poveste de munte

A fost frumos, a fost ingrozitor de frig, dar am avut o soba in camera..ea ne-a incalzit, stateam 10 in camera, eu care imi displacea ideea de camin , nah ca am facut- o si pe asta, ma bucura orice, m-a bucurat faptul ca am urcat pe Cozia, pe zapezi, pe lanturi, m-a bucurat vinul cald, m-a bucurat lumea minunata care era..Aveam bucataria noastra unde faceam chefurile. Am ascultat genius..ce senzatie..Tudor Gheorhe a fost cel putin giugioc..Am prins ora 12 treaza..In fiecare dimineata ne culcam la 11:)) .Prima mea vacanta la munte pe zapada..iarna..hmm..foarte frumos..M-a intristat doar faptul ca eram cu multi oameni misto dar de fapt tot singura am fost..tot n am simtit chestia aia..sublimul ala...poate ca nu era nici alex.. Acum ascult WHITE SNAKE -is this love..

No comments: