Friday, January 9, 2009

multe stiri azi

Toata ziua ma uitai la stiri, crime, sinucideri, accidente, zapada in exces, meteo, traveling, oameni saraci. Ma saturai jur..Vorbea Crina pe antena..de calatorii, cele mai bune calatorii..unde si de ce....Are fata un stil al ei, e delicata. Bah e bine de aia care au niba..(columbeanu din fundul curtii-" Iri du-ma in dubai ca mi-am uitat vara trecuta ceva in hotel, si cu ocazia asta vreau sa ma mai plimbi inca o data. Pe fetita o lasam acasa ca-n totdeuna, da-o in foc..are mama sau bona grija de ea":)) Asa ca.. dc n-ai niba, o freci prin craiova- visezi la Brasov, te joci in fata portii si te gandesti ca esti in Alaska, si tot asa...Eu dc af super rich..jur ca..m-as plimba..in toata lumea..spre nicaieri..in pana mea..nu i-as tine in banci, hai bine mi-as face si o mica afacere..adica..my dream: un bar gen (irish pub s brasov), f maree..spatios, fara manelari, fara tarani de craiova, fara gorile cu zdapii proaste dupa ei, cu karaoke, cu mult cuba libre:))Si de restul de bani, as duce-o pe mama la Paris..e visul ei, i-as lua lui novak un telefon, lui frate meo i-as lua barul unde lucreaza sa nu mai lucreze acolo, lu Simo- mai multa sanatate, mie mi-as lua: toate ciocolatele milkaa si skateboard (de ala scump din top sport):))Si apoi as pleca in lume...
............................o seara buna va doresc!


No comments: