Saturday, July 4, 2009

lubenita





a fost frumos rau la karaoke..m-am simtit minunat!!! no words...bucuresti...esti bun la ceva frate..esti bun de cateva zile de relaxare si ..ATAT.

deci ..cum ajunsai acasa de la caracal..mancai o lubenitzaaa ...aveam chef , n-am mai mancat de un an ...moamaaa..

deci va las...ma duc la somn.

vine practica de luni..din pacate nu mai mergem pe nicaieri..da facem chestionare prin craiova...tot atunci sper s-o vad si pe creata..

mama cati oameni am de vazut ziele astea..deci mi-e rau in pl mea..ma duc sa dorm..

ps. bine ca mananca mamaie mar in fata mea stiind FOARTE BINE ca nu mai pot manca de 3-4 ani mar..ca nu am 'cu ce' . toti dintii mei sunt pe .duca...ps. treb sa-i fac in vara.

ce show a fost la rico..mi-era dor de asa seara....ps. m-a invitat un tip la dans...ce ciudat....f rar am dansat cu un baiat..

va las..

sambata, 3:49, nicio muzica NAH CA E IN PREMIERA...stau in liniste.

No comments: