Thursday, July 23, 2009

TU suflet pustiu si uitat de lume

Spune mi tu..Tu poti sa invingi piesa asta doar fiind aici?
N-ai fost cand am avut nevoie...n-ai fost cand te vroiam aici..la un simplu suc..de vise cu putina gheata..N-ai venit. Si daca veneai..tot de ..alta intrebai..Deci ma bucur ca n ai fost si ...pana la urma..nu vei fi..

Intodeauna m-am obisnuit sa fiu singura, sa am un iubit imaginar..ca-n filmul ala..remeber? Si dc nu erai tu...era altul..Pentru ca ..
.............................ESTI USOR DE SCHIMBAT, GREU DE UITAT..dar nah..Intotdeuna m-am dat mare pshiholoaga a sufletelor pierdute ..si uite..nu cred ca voi sti ce e aia relatie..pt ca n am idee cu ce se mananca...sau...stiu..

Ai fost intodeuna un suflet pustiu..dar pacat ca..numai eu te-am cunoscut cu adevarat..si n am vazut masca pe care o vad toti PRIETENII TAI FALSI..ca atat ai..prietnei falsi..n-ai unul bun...si dc il ai..renunti la el pt unul artificial..ca ti-e mult mai simplu ...

Adio ..Te am iubit 3 ani..ai fost dragostea mea neimplinita..( una din ele) ca..mai am una...'careia ii spun TU, TU suflete' vorba lu Nichita.

Dar de aia nu vb! E o poveste inchisa! ( pt ca..poate n am trecut in sinea mea..si vreau sa ma mint ca da..) CE IPOCRITA SUNT..n-aveti voi idee..MURITORILOR DE RAND..


.................................................................................


A fine frenzy-Almost Lover
Asculta mai multe audio Muzica

----ASCULTA PIESA ASTA, DA-TE-N CACAT!!! SUPERBA!! ( una din piesele de colectie)---

Maine ma duc la Caracal..si N-AM NICI UN CHEF!!!!!!!!! Vreau sa renunt!!!!!!! CUM SA FAC?

Mai bine ma duc dracu la nebuni ..ca oricum..nimeni nu intelge..cu adevarat ce e in sufletul meu ..legat de caracal..NIMENI!! mi-a placut la inceput..dar GATA..
Mi-ar palcea sa ma dea Rico afara..sa mi fie usor..MI-AR PALCEAAAAA...ca eu n am cum.:(

Te rog..rico..da ma afaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Sa mor ca nu ma supar..( de ochii lumii...o sa ma mir..o sa fac pe victima o leaca..si gata..plec ..in lumea mea..care e..CRAIOVA!

No comments: