Sunday, July 19, 2009

tu, noi, am fost, suntem.




.................................................................................
Ba sunt atat de fericita!

S-a maritat una din cele mai bune prietene azi..Sisi a mea..A fost asa frumoasa..Nu m-am simtit de foarte mult timp asa de bine la o nunta...Minunat sa ai prieteni!
Ea e una din cei / cele...I'm happy..!!! Gadjiiii...i'll miss u..Am revazut-o si pe Andra..Foarte tare!

Am cantat..A iesit FOARTE frumos. Nu am baut mult. Am vrut s-o respect, n am vrut sa ma dau in stamba, nu merita !

M-a machiat Nelly si Cretz. Ma simt ciudat machiata si in rochita.. mi s-a parut ca e prea scurta..eu fiind FOARTE pudica. Dar..nah..se poate..

Acum ma culc..ca am nevoie de o izolare..sunt de nedormita de ceva zile. Maine pleaca cretz 1 si cretz 2 inapoi in grecia..PARDON Grecia! ouf

v-am pupat!

Ea e Sisi, El e Bam , Mihai!



Dupa zgomotul lumesc ascult ..asta:



Jean Francois Michael - Adieu Jolie Candy
Asculta mai multe audio Muzica

2 comments:

Anonymous said...

bai fratilor are fata asta o voce de neuitat!
intr-adevar o nunta de basm,unde danutz a facut tot show-ul!!!!!!!!!!!
abia astept sa ma marit....asta cine stie cand :-?? numai ca sa-mi cante danutz

Anonymous said...

aaaaa a-propos!esty foarte sexy in rochitza...
lasand la o parte faptul ca esty PUDIKA!!!!!!!
dulcika_20072000