Sunday, July 26, 2009

Lumea asta pare plina doar de prosti ce s-au iubit


......As vrea sa cant ceva frumos..dar e un cantec fara rost...................

Vama Veche - Cantec prost...

Am ajuns din Caracal..am fost la o nunta..M-am simtit super bine acolo, jur, nu credeam..eu fiind foarte pesimista ..:)) Mirii s-au distrat pana dimineata..AMANDOI!!

Respect pt ei!!!

Totul a fost organizat, cu bun simt, muzica buna, totul frumos, mi-au placut si lautarii aia , jur..Populara da de calitate..nu orice cacat cu orga..si gata, el canta..ca alte dati..unde dracu statea sa se gandeasca ca la o nunta CONTEAZA ENORM muzica..Dar sunt multi care se cam pisa pe tema asta..si o fac mai mult pt ...' plicul ala' de dupa..O nunta sau e bine facuta sau n-o mai face vere..dc stii ca te pisi..pe lume..cu muzica jalnica sau 1000 de locuri si 100 de oameni...

Ma crezi ca...eu care nu credeam in casatorie, fuck..crap uri de astea...a inceput sa ma sensibilizeze orice nunta..Shit..da, recunosc..mi-ar placea sa fiu si eu ..INTR-O zi..in situatia asta....Oricum nunta noastra..( a mea si a prietenului imaginar) o s-o facem..undeva ...la munte..Nu mai vreau la mare ..Vreau o nunta la munte...cu..30 de invitati..bine, hai 50..( shit..cu rudele ma-tii) .

Si luna de miere o s-o facem in Africa..sau ..in Londra..intr -un oras mic..necunoscut..undeva unde n-a fost nimeni...si LOGIC o sa-mi cante ZDOB SI ZDUB...si o tipa.. o tipa cu o voce calda ..gen Tori Amos..De fapt ..o chem pe Tori Amos..gata..FARA POPULARE!!!

Acum ma uit o leaca la FRIENDS la ses 8 ..

Vere..cat e ceasul..Mi-e rau..e 9 fara ceva..Am venit la 7..da statui ca vaca in cada..cu o tigara..si un redbull..parca am innebunit cu cacaturile astea..Imi facu mamaie un masaj pe spate si pe picioare...n-am cuvinte...CE SENZATIE AM ACUM..

Ps. CATELUL ALA NEGRU..( TOBITZA) e o ..EA.
fuck..
ce nume ii dau?

Acum ascult...GARA NOASTRA MICA...o ador..

No comments: