Thursday, August 13, 2009

deci imi cumpar telescop

Cand am bani.vere..ce atat graba..Sunt ofticata ca azi noapte am vazut DOAR o stea cazand...Pai nu meritam si noi mai mult? Cand mi-oi lua telescop, ma urc pe casa si nah, pot sa vad cate stele vreau.

Am nervi, e prima zi..deci..un bullshit azi..Se putea sa nu fie azi, exact cand CANT?
Ce naiba..e prima oara cand stau o noapte intreaga in picioare si sa ma doara burticanu?

Acum ascult Laura Stoica, am tot..tot tot..Mi se puesa pata azi. Ma uitai si la o secventa de la Cerbul De Aur din 97 ..ba ce show a facut. Femeia asta chiar s-a nascut pt muzica si murit cu muzica..Frate , deci scuza ma..n-or sa mai fie ca ea foarte multe..Timbrul , vocea, chipul, de nedescris..n-am cuvinte.

Diseara imi vin prietenii de aici la rico, sa mi auda pt a mia oara glasciorul, da nah am piese noi, te joci?

Cartierul canta rock..ORICUM..

' Cuvinte grele, raspunsul ce nu ti l am dat, toate revin, si toate in mine se zbat...' Din ce piesa e?

Poti castiga o bere dc raspunzi corect cat mai repede..( da nu cauta pe gugal, abtine te!:))

Ma duc sa mai repet dj project..:))) si Loredana G .

Oricum Loredana imi place . ( In afara de tzuki):)))

Ps. e ziua ta suflet, la multi ani ba..

No comments: