Saturday, August 22, 2009

eu

Vere eu nu ma imbrac sexi, nu port fuste, nu ma imbrac feminin, nu ma machiez, nu stiu sa folosesc unghiera, nu stiu sa mi tai nici unghiile de la picioare bine , nu stau in oglinda 7 ore, n am citit 10 carti, incerc sa mi las parul lung dar nu l ingrijesc cum ar trebui..Tot zic ca..' la salariul asta ma duc si fac pe lacu..ma duc , iau masca d par, ma fut in cap, etc'

Si tot zic...' DE MAINE.....'

Dar stim..ca nu ma voi schimba...mai ales pt o pula..EU?
Daca ma place ...ma palce asa cum sunt...

Dar....recunosc ca ar treb sa ma mai cizelez..sa nu mai injur asa des..sa nu mai merg asa ciudat...etc..Dar....tot mi se rupe..

Dar m-am indragostit..de asta sunt asa happppy...Va dati seama ca nu va spun de cine..de ce si ..mai ales..de cand s-ar fi apucat tata de gatit..

Clar..Azi ascult ..The Corrs...- Long Night..

15:13,

Diseara am nunta..fac si eu un ban..ca am cateva datorii...mi s-a cam luat..

Nu mai vreau sa cant pe 2 milioane..da o in pl mea..Mai e nevoie sa revin la ideea ca oamenii sunt profitori..?



No comments: