Monday, August 24, 2009

Intamplari frumoase

Acum...vin de la o nunta..unde..m-am simtit super..lumea a reactionat frumos la piesele..noastre..Ma simtminunat cand..bucur oamenii si le place sincer....Cred ca sunt facuta pt asta..( muzical vb) ..Aici ..am cunoscut un tip..finut..un dragut..

Dar..normal..ca totul se termina cand..plec acasa...si ma joc cu pisica in pat..si ascult HOLLOW YEARS:)))

Saptamana asta trebuie sa-i duc la veterinar pe amandoi..sa-i rezolv ..ca au purici..etc-uri..

Ma enervez..ca eu eram anti tot..dar nah...cand vad o nunta..ma gandesc...' cand va fi ..ziua aia..' Parca as fi o pizda de aia..Dar...e rau ?

El....

1) Trebuie sa aiba gusturi bune la MUZICA CLAR
2) Trebuie sa aiba 7 ani de acasa.
3) Sa stie sa asculte
4) Sa fie deschis , sa nu ajungem la faze gen...' S-o supara dc .etc...? '

La modul..ca vreau sa ma fim cei mai buni prieteni..nu sa ma gandesc ca..poate nu e bine sa...sau etc..Ca de asta se fut relatiile in ziua de azi..ca ..ei...EI..nu sunt si ..CEI MAI BUNI PRIETENI ..ci se..ascund la faze TAMPITE..Nu vreau sa ma ascund de el dc ...imi vine sa ma duc la baie sa ma ....sau mi-e rau si..ma gandesc...' o fi ca ceilalti..mai bine nu i zic...daca crede ca vreau sa fiu ' victima' ?

5) Vreau sa mi fie cel mai bun prieten
6) Sa stie sa danseze!!!!!!!!!!!!
7) Sa-i placa animalele..NU de dragul meu !!!
8) Sa conduca INCET
9) Sa fie buna ma-sa sau sora-sa:))))))) glumesc.:))DEJA VREAU PREA MULT AH?
10)Sa bea cot la cot cu mine !!! ( sa nu ma ia cu fite..):))

Fata tu esti nesimtita? Adica..tu n ai NIMIC si ai si pretentii?:)))

No comments: