Wednesday, August 26, 2009

Toamna

Dana, Dana, Dana...Mai intai am cunoscut vocea Danei si abia apoi corpul si mintea.Am vorbit cu ea la telefon intr-o seara de februarie in care nu eram intr-o stare prea lucida, dar imi amintesc foarte bine, culmea, tot ce am vorbit cu ea.
Dana are parul cret si roscat,..de fapt nici nu stii daca e saten, rocat si de curand brunet.
Danei ii place ceea ce majoritatea ignora, nu observa...De exemplu toamna.
Morocanosii isi plang de mila toamna, Dana o iubeste si e fericita cand frunzele scolfacite si rubinii si se agata intre buclisoare.
Dana ...Dana e puternica , e foarte puternica si de asta uneori se simte baietoasa, pt ca numai un barbat e in stare sa aiba atata tarie de caracter ca ea, dar
dar...Dana e o femeie frumoasa.
Cand Dana a cantat, am plans...Sa spun drept, eu plang de fericire numai pentru chestii rupte din Rai
As vrea sa o cunosc in fiecare zi pe Dana
As vrea ca Dana sa citeasca randurile acestea cand e vesela, cand e trista, cand e adormita, cand e plictisita, cand e ...toamna
Dana,
esti un copil rupt din soare,
esti mai frumoasa decat culorile toamnei,
ma bucur ca suntem prietene

Cum frate sa nu te bucuri..? Un suflet mi-a scris..asta..Un suflet care e departe..

Imi palce sa ma dau mare..Novak..cu toaregu' lui e copil..:))

Dar..nah..numai oamenii ma vad asa..eu ..n-as putea..pt ca..sunt o..MARE complexata, pesimista, pt ca in capul meu ..totul e de cacat, parintii prietenilor nu ma iubesc, ma cred nebuna, betivanca, ce cuvinte sa mai atribui? ..

Mah..nu prea ai..cand...lumea..vede..ce VREA sa vada..nu ..OMUL..si..nah..imi vine sa plang..Si nah...iubeste..ce n-ai ..uraste...ce ai..

Maine e poomana..bucurie maxima, apoi..hai la caracal..ca ne buucram mult..si appoi..du-te inapoi ..la craiova..du te..Ce ma..o sa ma judecati?

Deja m-ati etichetat..ah?>:)) nah..ca-s paranoica..:))

23:34, The Cartigans - Couldn't care less..

Mai vine toamna odata vere..?

No comments: