Thursday, February 26, 2009

inca un bar de cantari

..eu care urlam ca n-am sa cant in toate barurile, eu dana..eu care vroiam sa le fie tuturor dor de muzica mea, ..sa ma vada intr-un singur bar si atat..nem tu dom.. nah ca ma bagai sa cant si la top bike:))
ii placu patronului de mine, cica ma stie de acolo si acolo, like always..si uite..ma combinai si la top bike, miercurea, joia la bellona, vinerea si sambata la caracal si duminica dupa cum bine stiti la da vinci. si nah..a ajuns muzica sa fie o afacere. PS. PE viitor si la CR VECHE:)))
acum nu ma plang ca as fi ipocrita. imi palce ca iau si niba pe ce fac, si pe langa asta ADOR ceea ce fac..asa ca ce pl mea sa mai zic?

acum am ajuns de la o mica pizza de la lauri.
pe la 9 fusai cu cipi la top bike. bla bla. mai staturam si noi la barfe, mi-era dor de el.

aseara am fost prin chitare cu alexutu, miru, a vneit si andra, am stat la o carte pana la 12-1..cand ne-a dat gae afara.
da cel mai amuzant moment a fost cand am trecut si cr veche sa cant putin cu calin..eu care plecasem in trening:)) de acasa...

acum fumez o tiga , ma bag la early edition si ma cuc.
maine am sa dorm toata ziua.nah ca joia o respect...ca vinerea incepe taraboiul.

26 februarie, 12:16 am, heather nova- you left me a song,

1 comment:

Anonymous said...

tot nebuna ai ramas