Tuesday, February 3, 2009

tot liniste

acum sa trecem la ale noastre..
soc: m-am angajat!:)) nu va grabiti..nu sunt avocat intr-o firma bengoasa, nu-s secretara la firma lu tata, nu-s profesoara de sociologie ca nu prea- mi place cartea, cant in caracal, remember?
cant intr-un bar frumos, linistit, cant cu un tip, avem si duete, te joci?
avem summer nights pe care facem senzatie, sa ne vada diaconescu- oameni ne face:)) dc tot e din caracal maharu' :))
fac naveta da mi place, merg doar in weekend uri, si toata saptamana stau si dorm..sau mai repet o piesa, doua, trei...like right:))

toate imi merg bine dintr-o data, ma rog, n-am renuntat la tabieturi gen seriale all day cu milka da..e mult mai bine..eu care uitasem sa ies prin oras, nah ca de aseara am reinceput sa ies, sa vad oameni, sa ma bucure unii..azi ies iar, nah, ma duc in chitare sa bem o bere, 2 , 3..
terminai sesonul 3 din early edition, pana iau ses 4 ..o sa-mi fie dor de gary al meu..

frate mancai un almette cu smantana demential..jur..i m in love.
la naiba, in foc, in sange, ma duc sa stau putin in pat ca mi-e somn..

ma ajuta laura diseara la un referat la pasatoiu, fuck. nu mai suport referatele si tot ce inseamana master..
mai bine aveam un examen scris, stiam o treaba!
vb si cu georgy, azi, sunt flatata ca din cand in cand..imi citeste blogul..de fapt eu ii spuneam :
" fataaa m-am angajat, i m happy, bla bla"
si ea: "fataaa stiam , am citit pe blog"

e o senzatie..frumoasa ..si cel mai mult imi place ca..pana acum doar prietenii mi-au citit blogu' , oricum n aveam dorinta sa l citeasca toti..pt ca nu ma cunosc..si n-ar intelege mare lucru..
si nici nu m-ar interesa..pana la urma..:))

hai ma duc in pat, byeee

No comments: