Monday, February 16, 2009

prieteni

vereee multumesc
va multumesc ca ati fost, sunteti si veti fi langa mine..prietenilor!
asta am eu cel mi de pret, prietenia, va am..in foc nu mi trebuie multe.
in seara asta la da vinci m-am simtit minunat!!!
-creata 1 si creata 2 pleaca in grecia miercuri, deci ne-am vazut, am cantat, am baut. au fost si celelalte fete din gasca .
-alexutu cu miruna sunt bine sanatosi,
-laura cu ankary - n-am idee..cand se impaca, cand se iubesc..
-copiii de la sociologie..au fost alaturi de mine..va multuemsc
pt unii nu inseamna mult.da pentru mine e tot.

nico e superba.

veree va spusai ca se lua lumina in da vinci?:))) te joci?:))

ah, si va mai zisai ca luai BACLAVALE iar?:))
(ma duse mada cu masina sa iau, dc nu era el, dracu se mai ducea?:))

nah, aflati!:))
sunt nebuna dupa ele..de fapt..mama e ...si m-a convertit acu' cativa ani..si de cate ori pot sa o surprind si pe ea cu ceva frumos...imi iese se pare.

ii plac, acu' papa din ele..

eu ma bag la o tigara, apoi ma culc. ca ma luai o secunda...

:)) ps. pe 17 e ziua lu' cezar...iubitul meu din liceu...:) nu va ganditi ca AM FOST IUBITI...era in mintea mea iubitul meu:))

daca nu era..geo, cezar, baschetul, cativa colegi nebuni, amandina, picasso, branzan, krypton- jur ca nu simteam ca am terminat balcescu:))

multumesc! (02:32- 16 feb-09)

1 comment:

Stelian Muscalu said...

la multi ani ! sa-ti traiasca iubitul din gand:-)