Friday, February 13, 2009

m-am imbatat

deci clar..in momente de astea n=ai chef de nimic, eu ascult deep enough..nu=mi mai treb altceva, ma culc

am fost intr un bar de karoke, one..a fost misto, nu cantai decat vama veche..

dar m.am simit foarte bine jur...deci jur, maine nu stiu cum imi revin ca seara cant in rico.

dar sunt fresh, hai noapte bunaaaaaaaaaaa...............

bah super finuta did, imi place cum scrie.

mi/e somn , in foc , cine mai e ca mine?

ps. e ziua lu tata, si lu robbie williams :))13 feb, fuck cica treb sa- i zic la multi ani..da mi=e lene , si asa el doarme in alta casa, pana ma duc la el , imi treece cheful, poate ii zic maine, asta pt ca sunt finuta, in foc..nu ma intrebati in pl mea de cadouri, NU FAC CADOURI

2 comments:

diddle said...

io cum aud ce canti tu?

benny(dana) said...

cand vrei tu..daca vii in craiova..intr-o duminica..intr un anume bar..da vinci...some day , some how..cine stie:)