Wednesday, February 4, 2009

sociologie

vere..deci...eu imi imaginam facultatea, de fapt hai sa zicem..masterul asemanator anilor de facultate care CHIAR mi-au placut.
No way dude, aici se pisa sistemul sau cine dracu se pisa, se pisa pe noi. De ce?
pai vere , ca sa afli de un examen, treb sa dai 44 de telefoane, ca sa afli exact ce iti da la examen un anume profesor, afla in stele. aaaaaa ca sa vad ce teme am trebuie sa ma uit pe mail...pe net..mai exact...de ce? de ce treb io sa ma uit pe mail cand eu sunt bata la calculatoare, de ce treb sa caut eu fisiere, chestii, socoteli cand PROFU din fund ar putea f bine, sa zica: dragiii mei cu doi "i" pt examen faceti un referat din zdapii" ok nu sunteti toti , anuntati...dar nu pe mail..ca asta strica faculatatea anii astia frumosi din spate, sunt calcati in picioare de masterul din cur...pe care nu dau bani si nici nu ma intereseaza, chiar ..ma bucur ca mama inca n-a platit taxa..asta nu e ceea ce imi doream, in nici un caz..

Imi vine sa plang jur...ca sunt si inapta, sa fim seriosi ,chiar nu pot accesa o pagina de net? chiar nu pot deschide un mail....dar sunt fitele mele...ca eu vad masterul cum vedeam anii aia..frumosi..in care internetul nu avea nici o legatura...

Asta e ..oricum..nu mai dau doi bani pe facultatea asta..nu merita..sa fac sociologie ca sa ies ce? sunt acolo scrise o mie de chestii pe aia (nu mi vine numele) si cati din colegii mei s-au angajat?
sau eu nu am fost angajata si vb in numele lor? oricum...in afara de cativa profi, si practica..NIMIC nu m-a bucurat in facultate, e chiar de cacat, ca nici nu s frumoase materiile..NIMIC. si cel mai rau ma doare ca NU MI DAU VOIE SA RAMAN cu ceva frumos din facultate..si baga masterul asta de cacat..in care toti, TOTI. facem referate de pe net..sa fim seriosi cati dintre noi mai avem dorinta de a face ceva frumos, al nostru? Dar nici profii nu mai au chef, li s-a laut si lor..le e simplu sa zica :"vere faceti referate"

ce n-am voie sa ma plang?
toata viata m-am plans...am 22 de ani si am sa ma tot plang, nah, nu de alta da mi-e frica de nu mai pot sa nu cumva sa mi zica oto ceva, vai mieee..

5 comments:

Coeur Mecanique said...

sa stii ca mi-e dor de tine!
:)iti tin pumnii ,sa termini cu bine!

benny(dana) said...

multumesc, dar nu mi dau seama cine esti:)

sorin said...

faci cu oto?

Coeur Mecanique said...

Munte.in foc!honey-honey.best melodies ever.
atat pot sa spun aici.
:)

benny(dana) said...

crisuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu scuze bah