Thursday, February 26, 2009

why does it always rain on me

travis- why does it always rain on me
o luai de la andra.
imi palce la nebunie travis.
imi plac piesele astea curate. calde. cu multa sensibilitate.

e 6 . radioul din camera lu tata cred ca e tot deschis. trebuie sa-l inchid ca el intotdeuna il uita.

e un moment trist. foarte trist.

am niste fiole prin camera in caz de deces. le tin tot timpul in zilele astea. zile de cacat , tin sa spun.

dar de ce va tot zic eu asta? cui pl mea ii pasa viata mea?
poate doar mie. poate prea mult imi pasa viata mea. de le-ar pasa lor?
sa fim seriosi fiecare cu ale lui. NIMANUI N-O SA-I PESE. o sa-i pese pt ca vrea sa crezi tu asta -ca-i pasa.
ne pasa dimineata la o ora devreme cand uitam sa ne pese de noi si ajungem sa ne intrebam ce face x, y. Ne amintim de amintirea lor. a ta. a mea. a lui. a ei.
facem pe copiii model. noi ne iubim parintii. noi aducem bani in casa. nu-i injuram. noua ne pasa!

copiem tot. copiem bunul gust. copiem prostul gust. copiem gesturile de noblete. copiem prostia. copiem dragostea pt ca altii la randul lor o copiaza de la noi.
ati vazut ca la toti dragostea e la fel? nu se schimba deloc. NIMENI NU OFERA MAI MULT IN CHESTIA ASTA numita dragoste.
toti asteapta. putini primesc. putini ofera.

toti sunt la fel si in dragoste si in tot. desi vrem sa fim diferiti unul de altul..tot la fel ajungem..aceleasi haine pe care le luam din sucpi si zicem ca sunt din pizda ma-sii. aceleasi cafele banale . acelasi tigari le fumam.
aceleasi telefoane . tot e copiat. are x..are y...aia..
are pe ma-ta!

si dc suntme noi insine. tot pe cineva copiem fara sa vrem.
" mami , mami vreau sa fiu doctor ca tine"
"mi-ar palcea..mi-ar placea sa ajung pe scena, sa cant, sa simt publicul, sa ma iubeasca..etc..ca x"
"mi-ar palcea sa am un iubit, ca TOTI"
"as vrea sa fiu banala ..ca toti"
"as vrea sa fiu diferita...cum VOR toti"
VREAU , VREAU , VREAU!
o mare p....a!

No comments: