Monday, February 23, 2009

tarziu



................................................................................
ora 10 mi se pare destul de tarzie. dar tot mi-as face focul in soba. dar din pacate alexutu stie sa-l faca.
e o senzatie f misto zgomotul ala de lemne.

ma uitai la un film cu ryan gosling , destul de interesant.
baaa mi-au bagat astia iar hbo-ul ha ha ha..gata orele pe internet o sa dispara incetul cu incetul:))

acum ascult Strung Out de la Andy McCoy, adevarat omul asta.

bah trebuie sa ma mai duc si io pe la facultate ca n-am mai fost de la examene:))
cica au afisat oralul, hmm..da..da..cica am cu Udangiu. e binisor..femeia e finuta, desi multi o mai critica, e adevarat si mie mi-e frica de ea. da e un om misto.
cu roman nu cred ca mai am din pacate.
mi-e dor de el.

aseara am fost in barul ala..top shit- top bike..ceva de genul. cu moshu , oana, nu-i mai vazusem de ceva timp, a venit si crisu cu floria. logic a fost si alexutu cu miru,
i-a facut alexutu lu miru tatuaj, te joci? o pana practic.
mie mi-ar fi frica sa-mi fac tatuaje..nici nu mi plac f mult. la o femeie. da la tipi e ok.
singura tipa careia ii sta bine cu tatuaje e aia buna aia..aia..Kat Von D..buna fraiera.:))

la la la la ma culc. hai noroc!

23 februarie, H.I.M - The Cage , 22:26

No comments: