Sunday, April 5, 2009

cald. parc. soare. novak. ramo. duminica.

NEATA TUTUROR CITITORILOR,

Am descoperit o piesa belea, Oceana- Cry, Cry
Logic ca toti o stiu, eu aflu ultima, dar e belea, o ascult d eo jumate de ora de cand a plecat Ramo pana acasa sa pape ca apoi merem pe afara sa ne jucam . De fapt merem cu treaba:)))
A venit si Novak al meu de la tara, Zetti e bine, au facut ieri gratar bulcangii :))....
A venit Crisu, Ramo bineinteles, moaamaa mor..Pana la Pasti eu pierd orice contact cu gratarele, ma intreb ce o sa fac pe 1 mai SINGURA in caracal unde TOTI sunt la gratare, MARE, munte, bla bla bla.
Dar sa nu ne gandim la chestii urate acum intr-o zi asa frumoasa, e pacat, sa mor.

Tin sa precizez ca vreau sa mananc sarmale, mi-a zis ieri florin ca are sarmale, si mi-a ramas in cap..cuvantul SARMALE..in foc.:))

Acum as manca ceva...dar nu stiu ce ..(scoatem sarmalele) sau PILAFUL care e ORGASM. hmm..ma duc la bucatarie sa vad ce e..ca mamaie nu cred ca mai sta sa mi faca ceva ca face curatenie pe la magazie...ca a varuit, a pus faianta acolo, te joci?

Mama e pe afara , o ajuta, eu inventai scuze gen: mi=e foame, sunt obosita de azi noapte de la cantare, vai domne ...ce am mai muncit..:)

Tata a venit ...din oras..n am idee de unde, whatever, cica le ajuta si el..CU GANDUL..:))

Eu mutai o floare din gradina in spate. deci gata..hellouuu. prea mult pt mine.

Cata lene am avut si am...


14:24, Oceana- cry, cry

2 comments:

dyanna said...

Chiar e buna melodia.

benny(dana) said...

care din ele?:))