Friday, April 17, 2009

hai sa omoram mieii!




Ba stiu ca e o traditie, da ma pis pe traditia asta..Am fost in targ, nu mai intram in detalii....sa luam miel. M-a trezit mamaie de la 7 eu venin pe la 4..culcandu-ma la 5 ..hai in targ sa luam miel, SA-L TAIEM CU CRUZIME SI SA L LUAM ACASA. Si stateam eu si asteptam...asteptam...si ma tot chema femeia asta nebuna sa ma duc sa stau cu ea, adica vere..ea statea chiar langa miel..mielu' avea doua 2 luni..dc intelgi..si astia il omorau...Mie mi se pare cea mai mare prostie din parte marelui dumnezeu, faza asta...si traditiile astea...Frate ne-am obisnuit cu gainile, cu puii, ok, da ce pl mea avem cu mieii...Ba cum plangeau..

Nu-i deajuns un ou rosu, un pui, o prajitura, un cozonac, o sarma, un vin rosu, unu' alb?

Si cu cata ura ii luau oamenii ...de picioare...de parca erau jucarii in pula mea!

M-am saturat de traditile din pizda, de trecut, de oamenii din ziua de azi, de oamenii din ziua de ieri, de Triscu ca mi aduce aminte de OBSESII...

M.I.

Obsesii proaste..dc stau si ma gandesc...Am facut multe greseli acolo...Am procedat prost, de an pulea, si trist...e trist..ca pt unii POTI SA PARI NEBUNA...:) si eu as zice despre mine ca SUNT NEBUNA..de ce nu ? de ce sa nu recunoastem?
Dar in timp...sper sa ma iert, sa fiu iertata, sa nu mai trec prin fata scolii cu tristete...si cu bucurie..! Oricum partea buna e ca AM TRECUT peste..!
----Sunt mandra de mine!----

Ma duc sa ma culc ca la 7 m-a trezit nebuna!
O doare pe ea in zdapii de mine ca o sa cant toata noaptea ...Pe nimeni ..!

Fuck the people..

No comments: