Thursday, April 23, 2009

vara e cald. iarna e bine.

tocmai a cazut o stea..iubesc sa stau noaptea la tigara in curte...sa ma uit la stele..e un obicei din copilarie..
cand eram mica ma urcam pe casa sa le privesc..si cand cade una imi pun cate o dorinta..sau cand e luna plina..

nu mai iau lucrurile asa serios..nu mai am nici multe asteptari de la oameni..
tigarile din scrumiera ma aproba...

chiar si figul de afara imi sopteste..du-te..unde frate? unde sa ma mai ascund de lume?
unde sa ma mai ascund de 'trecut'?
unde? cand toti te privesc cu ura..sau fac misto de tine...ca nu arati bine..
niciodata n am fost admirata pe strada ..(nu ca mi-ar fi pasat----sau poate as fi vrut)

dar desi nu am aratat ..intodeuna m-a durut cand cineva m-a 'jignit' in gluma..sau radea in spatele meu..

par frustrata pt felul cum arat..poate sunt..poate intr-o zi...am sa am rabdarea aia cu mine .sa fac niste schimbari..

schimbari pentru mine..nu pt voi..

Multi se plang ca nu exista prieteni..Eu va contrazic..eu AM PRIETENI!
Intotdeuna am fost mandra de mine pt lucrul asta -ca am suflete sincere, calde alaturi de mine... si n-am nevoie de mai mult. Sunt un om ..in ciuda aparentelor..FERICIT!


Alexandru Andries- 17 Ani, 2:10, Joi.

PS. am dat play la..Cea mai frumoasa zi..

2 comments:

Georgy said...

iubita mea, ador blogul tau! e atat de sincer!! e frumos rau de tot! abia astept sa postezi cate ceva nou, o noua zi, o noua stare, o noua cantare :D ! Te iubesc mult de tot prietena mea si sunt inutile, dar probabil inevitabile frustrarile tale. Zic inevitabile pt ca toti avem frustrari si sunt oameni frumosi fizic o gramada, dar cred ca nu te-ai gandit niciodata cate frustrari au, cati prieteni n-au si cate compromisuri fac, pt ca defectul lor e frumusetea fizica, cea care ii fac pe majoritatea sa creada ca e singurul lor atu. Stai linistita printesa mea, tu esti perfecta! ailaviuuuuuuuuuuuuuuuuu

dana benny citizen said...

multumesc pui