Monday, April 13, 2009

duminica

Asta ascult acum..
O seara minunata. mi-era dor sa cant la da vinci ..sa cant..sa fie atmosfera, sa cunosc oameni frumosi, sa ma simta, sa nu existe artificialitate, sa mi fie cativa prieteni aproape. Dar stii ce e funny? eu credeam ca n-o sa mai cant azi ca nu era nimeni pe la 8 ...si la 10 cand m-am intors pe aici , era full. Au venit si cei din caracal, prietenii mei de acolo, pacat ca..s-au dus la pubs apoi...TOT CU AI MEI AM RAMAS SI VOI RAMANE!
Si am mai ramas cu niste oameni f misto pe care care i-am cunoscut mai bine in seara asta, si mi-au placut. Ma bucur in fiecare zi de frumos, de bun gust, nah!

Lucky me!


L-am vazut si pe Nicu Alifantis in centru, bestial!
Ps. ti-l imaginezi pe zetti pe centru cu berea in rucsac si cu jandarmii langa noi..(aproximativ):))? iubesc viata traita asa:)

Dar totul a inceput...
Azi dimineata...la 6 cand am terminant de cantat la caracal, unde m-am distrat, recunosc, dar la 7 cand am luat trenul ma luase o oboseala de-aia urata..am venit cu sandel la craiova, am luat si niste portocale, mi-era dor de ele.:)

Apoi la Alexutu la gratarel, cu adinut. si copiii :)

Bah mi-e cam somn, desi nu baui mult.

PE BUNE!!!

Shit eu inca nu realizez ca Vinerea Mare si Sambata viitoare o sa le petrec la caracal:) Bine ca ma mai vad si cu Ilona pe acolo si nirvana si ai lor, ouf.
Deja ma imaginez luand trenul duminica dimineata la 2, prin gara, prin frig, fara tigari, cu gandul ca poate o sa ciocnesc si eu un ou cu ai mei. ca mai pe seara ma duc la alexutu , sper sa vina si Ramo .

Original Sin- Elton John , 3:01, frig afara, mama fumeaza , muzica-mi canta!

2 comments:

Anonymous said...

Buna... am dat peste blogul tau si mi-am adus aminte ca am fost in acelasi liceu si ca ne salutam din cand in cand pe coridoare. Ma gandeam daca vrei sa ne vedem zilele astea prin craiova, poate si la o cantare sau un baschet.

Luiza de la mate info intensiv... ( o admiratoare vama veche pe atunci...)

benny(dana) said...

CU MARE PLACERE.
MERSI FAIN.