Friday, April 24, 2009

vama de 1 mai vreau...








Se putea sa nu se duca toti ai mei in Vama acum pe 1? Alexutu si-a luat bilet cu Miru, minunat, Adinut cauta cazare...N am fost cu ea niciodata la mare...
De ce muncesc eu pe 1? ce kkt au nevoie de mine si pe 1? Vreau si eu in Vama...:(

Si mi s-a luat de caracal..si lui de mine...Cant acelasi piese, vad aceleasi figuri ...nu mai vreau....m-am saturat....pe bune..Florin tot cu ale lui....o ultima masa intr-un colt de betivani nenorociti care cer nu stiu ce piesa de 10 ori , o alta masa de fete .......................................................................

Vreau acasa...Vreau sa cant aici..nu mai vreau acolo..Ma simt singura desi am cateva fiinte pe acolo. Dar stii ce e funny? ca fiintele astea care-mi sunt aproape le-am cunoscut de curand...Iar cei de acolo ..pe care ii stiam din vama sau din caracal..prietenii prietenilor 'mei' imi sunt reci.in afara de moshu cu oana........TOT SINGURA ma simt..si imi bag picioru' !

Negative noi nu gasesc, deja S-AU plictisit aia de aceleasi piese..ma mir ca nu ma huiduiesc..Mi-e jena mie sa ma mai duc..

Vreau la mare...vreau pe plaja...

No comments: