Sunday, April 26, 2009

Nedesfarsire in absenta

Ieri spuneam ca m-am saturat de Caracal...nah ca a reinceput sa mi placa...M-am obisnuit cu oamenii..super oamenii de acolo.
In seara asta n-a fost cine stie ce la bar..plictiseala....dar ziua a fost belea..Am petrecut-o cu Ilona si Nirvana. A plouat azi..dar de aia nu mai pot eu... ca am dormit pana la 3 ca azi dimineata am venit la 7 acasa ca tot timpul avem noroc sa ramana o masa si aia sa stea pana la 6:))) Oricum nu ma plang..ca au cantat ei mai mult de la 5 incolo:)) Au venit si Otilia , Dodo , Iiulica si Raducu ...ne-am distrat. mama lu' dodo e super fata.
La 2 avusei tren..scapai azi ieftin..sambata e mai aglomerat..dar scapai..:)
Acu' am ajuns de la dekos, a fost ziua lui, a iesit frumos, zic eu..Mi-e somn,

Unde e Ilona sa ma demacheze?:))
.......................................

JUDAS PRIEST- DIAMONDS AND RUST (aia lenta), 5:11, Duminica deja..

No comments: