Wednesday, April 8, 2009

vremuri vii








Apropo de parc...M-am intalnit cu invatatoarea mea doamna Ilie, pe care am iubit-o enorm , am vazut o in parc, am vorbit, nu s-a schimbat aproape deloc, si nu-mi venea sa cred ca ea era..Mai demult tineam legatura cu scoala primara, cu profii , chiar dc terminasem, veneam, si prin liceu ma mai duceam la profii care m-au "schimbat" care m-au atins, si pe ea n-o mai vazusem de ani de zile, ea si iesise la pensie..
Dar azi ..pt ca AZI e AZI...am revazut-o.

Bah ce ne-am mai jucat azi prin parc, Crisu si Adinut au jucat un tenis de picior, vereee te joci? trebuia sa le vezi:)

Mami lu Alex pleaca in italia la noapte, o vazui si eu putin, ca fusai prin catargiu.:(

Apoi fusai la Bodi la pizza, BA CE PIZZA BUNA FACE MA-SA..mi-e rau:))

Pe seara fusai la bar nou, AZI cred e ziua REINTALNIRILOR..fusai cu delia, clau si ancuta. Pe Ancuta n-o mai vavusem de un an, nu mai fumeaza nebuna..sunt mandraa de ea.
Vorbiram numai de practica..doamne ce vremuri..anii stundentiei..i-am trait cu ele in cea mai mare parte a anilor, o alta parte cu Sisi , Shok, Pisi, si cealalta cu profii.

Deci ...desi doamna ilie mi-a explciat: nu mai incepeti prop cu DECI,
multumesc pt ziua perfecta de parc, aer curat, oameni vechi, oameni prezenti si oameni ai viitorului!!!!

12:40 AM. LIVE- RUN TO THE WATER, (misto piesa)

No comments: