Thursday, March 12, 2009

9 martie 2006

..Era 9 si ceva...atunci a murit Laura Stoica..
Ok..fratilor...am stat si m-am gandit..
Eu pana sa aflu ca a murit..femeia asta..eu stiam 3 SAU 4 PIESE..E normal?
E normal sa aflam dupa ce moare un artist ca NE PLACE peste noapte?
SI EU FAC PARTE DIN CATEGORIA ASTA! La modul..ca o stiam, o ascultam, dar n-aveam albume, sau ceva...aveam cateva piese..
e pacat..si e trist...
Trebuie sa stam sa vedem..care mai moare ..ca poate a avut niste pise misto..si poate merita sa fie difuzat la radio!
Pacat...
Eu eram in pat..si ma uitam la jetix.. la niste desene animate..si vine tata in casa..din partea cealalta..si se duce la mama sageata..ca .." uite, Nana,da pe realitatea.. a murit Laura Stoica!"..........si eu si mama...am ramas socate..Acum sa fim seriosi...CINE NU O CUNOSTEA PE LAURA STOICA?
N-ai cum sa fii atat de nenorocit..incat..sa nu o fi ascultat INAINTE de a fi murit cel putin odata si scoatem 'UN ACTOR GRABIT.'...N-ARE CUM..in fine , nu asta era problema..ci faptul..CA AJUNGETI LA VORBA MEA...DE FAPT..AJUNGEM!

NU NE PASA!!!!!

Dc nu e vb de noi, de familia noastra...NU E IMPORTANT!

No comments: