Friday, March 27, 2009

fite de vedeta

Mancai o ciorba de vacuta excelelnta dar cartofii nu-mi placura...erau moi..iiiw.
Fusai cu alexutu , novak si lauri.
Pe drum..cu novak..ne-am intalnit cu o tipa..care logic avea un cercel in buza ..ma mir ca nu isi baga si in ochi...cu arafat CLAR. Ca daca in ziua de azi n-ai 10 cercei , si arafat , sau lant la blugi nu esti cool vere.
in foc..in cacat.... in foc de cretini..De aia nu mai dorm eu bine..

Azi np logic ca am petrecut la bellona..A venit si Clau, Delia, super seara.
Am ramas cu Crisu ,Floria..si Zetti..ca Dekos a plecat ca retardu acasa..era obosit..il iertam:)
Novak cu lauri - cum au venit, asa au plecat..Mady..fata misto.
Mi-e somn. Am tren la 4. O zi cu soare.
.................................................................................

DINAH WASHINGTON -MAD ABOUT A BOY. asta piesa misto!!! , 14:23, vineri, cu dekos la o tigara.

No comments: