Sunday, March 22, 2009

Copilarie pe strazi

Nu cred ca am fost mai bucuroasa ca azi..mai fericita, mai copil..
Azi..m-am trezit cu o pofta de viata si de tot, m-a suant alexutu, am iesit toti..
am jucat fotbal, matza, sotron, castel, am fost iarasi copilul de ieri...
desi ieri parca ma jucam cu mai multi si cu mai multa intensitate...dar SUNT FERICITA acum si n am nevoie de mai mult..

Nici nu mi-e somn desi mama imi zice ca's trasa la fata..ce expresie:))
Ma duc la un dus, diseara e meciul cu CRAIOVA - Cluj....sa speram la un 1-0:)
Tot diseara ma duc la Da vinci HELLOUUU:))

"In ziua cand va fi sa vii, iti voi iesi in cale,
In ziua cand va fi sa vii, voi da perdelele intr o parte, absenta lor sa nu mi mai poarte nesomnul orelor tarzii
.....in ziua cand va fi sa vii...iti voi deschide inca o data..macar acum de te ai opri."

17:07, ducu bertzi

No comments: