Wednesday, March 4, 2009

o sa fug da, clar




Deci am sa plec intr o zi , intr- o zi cand am sa am banuti pusi bine deoparte. si am sa va fac o mare surpriza..yes!
in mare parte o sa ma gasiti prin Vama..sau Brasov..sunt singurele locuri unde m-as refugia de lume.
desi ramo e in bucuresti. n-as merge. e urat buc. fuck bucuresti!
oricum am sa stau cateva zile, din pacate..ha ha ha

ps. vb cu laura intr o seara de chestia asta...si mi-a zis ca as avea probleme :))
de ce vere? ca nu as anunta pe nimeni cand as pleca? fuck, i-as zice lu frate meo si ma gandesc ca ar fi deajuns..ce kkt " vere novak, sau vere adinut, sau vere x, vezi ca eu plec din oras cateva zile pt ca n am chef de oameni , etc.."

x: " de ce, ce ai patit? esti bine?"

macar frate meo are voie..nu mi plsce sa ma intrebe nimeni :'ce ai' -am un mare noroc si un mare talent in muzica , ASTA AM!

o zi buna !!!

Mi-e dor de Triscu

In triscu aveam viata frumoasa, jucam fotbal in curtea scolii, aveam multi prieteni din clasa mea..Mi-e dor sa am colegi care sa fie uniti..in liceu sau facultate..am avut un prieten, doi, in rest...n-a fost nimic..
nici eu nu stiu sa ma integrez f bine..si nici nu m-au cunoscut colegii mei cu adevarat.. balcescu sucks!!

Mi-e dor de Zisu, de Toma..atat..in rest..din liceul ala de cacat...nu mi e dor de absolut nimic..poate terenul de baschet..colegii ..nici nu mai stiu cum ii cheama...
Mint..stiu..dar CUI II PASA ca eu mai stiu cum ii cheama?

In Triscu l-am cunoscut pe Pinoseanu , pe nevasta lui, am cun oameni minunati .
Acum nu mai tin legatura decat cu 2,3 asta pt ca sunt vecini cu mine ..cu laura am mai tinut si tin
Dar nu asta e problema ci faptul ca timpul pierdut in scoala aia..veche, plina de amintiri ...a fost minunat.
am si plans, dar am descoperit ca- am voce -in scoala aia veche..
profa de muzica ..ea m-a chemat intr o zi la cor..prin aprilie..99 ..
multumesc !

...The cat empire - the lost song, 13: 22,
Ducu Bertzi - suflet parasit ,

3 comments:

Anonymous said...

In Triscu..cand erai tu portara?:))
Da o mai tii minte pe madalina tanase, pe paula? aveau ele o gasca a lor:))
Mie mi.e dor de placinta aia buna si de doamna Vadeanu.
r.s

Anonymous said...

hehehe ce vremuri minunate!!! omg cine ar fi crezut ca timpul zboara asa de repede si noi toti care eram uniti odata ne imprastiam peste tot in lume... eu mi-aduc aminte cand jucam fotbal impotriva alora de la vuia si ii bateam cam de fiecare data... imi aduc aminte cum ne pierdeam vremea in fiecare zi pe terenul de baschet si de multe ori seara tarziu stateam la coltul strazii cu bobby si ne gandeam cum o sa fie viitorul nostru... mi-e dor de doamna vadeanu si ma bucur ca am vazut-o in 2007 si ca stie ce am ajuns :D mi-aduc aminte cand ne povestea in clasa de fostii dansei elevi care au terminat scoala si au plecat in strainatate si s-au realizat si s-au intors in tara sa-i zica ce au devenit. Mi-am dorit si eu sa fiu unul dintre elevii aia despre care vorbeste la alte clase :) hehe mi-aduc aminte cum se bateau fetele si cum se certau.. si imi aduc aminte cum ne luam toti aparatea cand era vorba de bataie cu alte clase... mishto!!

benny(dana) said...

Ce vremuri...