Wednesday, March 25, 2009

amintiri placute

Vreau sa ma duc la mare..
Mi-e dor de scoici..de nisip..de mare...de hotelurile proaste cu mancarea buna in schimb:)) vere au astia in saturn sau venus ciorbe de-ti sar capacele..
Mi-e dor de concertele alea care sunt anuntate pe plaja..." Doamnelor, domnilor, maine seara la teatrul din Mamaia, sau Saturn, nah, vin Tociu si palade, Gabriel Cotabita, carmen serban (MI-E RAU) , L.A, Andre, Genius, Mihaiiii Mitoseruuu si multi altii...:))
"hai la porumb fiert, baieti si fete, avem si seminte si banane "

N-am fost la costinesti ..mi-ar palcea sa trec pe acolo..sa vad si eu ce vad altii acolo..Pe mine m-a atras Olimpul intotdeuna ca statiune..pt curatenie, camera, in fine, eram cu ai mei, dar era f frumos acolo. Si de vama mi-e dor, dar Olimpul e...the BEST!!

La Mamaia imi plac gogosile alea cu ciocolata si cu steag.:)
In cluburi n am fost dar nici nu am avut cum..eram intodeuna cu ai mei..si cand mergeam cu gasca ne duceam in vama..si acolo..cluburile lasa de dorit..Merg cand esti beat, e buna muzica, dar...ti se ia..in foc..de vama...Vama e ok..CATEVA zile..nu o saptamana ..Si mai ales dc stai la cort..:)

Mama ce fana Hi-Q eram..deci ii faceam pe toti..Cand era dana ...apoi s-a dus pe apa sambetei..n-a mai fost nimic la fel...Aveam toate albumele pe caseta, toate posterele, eram fana mihai:)
Tin minte ca m-am intalnit cu ei de atatea ori..si ultima oara..prin 2002..eram stirba vere..si m-am intalnit cu dana si aveam niste emotii..Aveau ei emisiune pe la mare pe la antena 1, ba alea weekend uri MISTO!

Timpul asta...MI-E DOR DE 13-14 cu ANDREI GHEORGHE..!
Pro Tv ul e Pro Tv!



Prea departe - Hi-Q

No comments: